lunedì 24 marzo 2014

SRD

Su 2 e su 3 de Abrile in s'Universidade de Casteddu b'ant a èssere sas eletziones pro su rinnovu de sos rapresentantes de sos istudiantes in su Senadu Acadèmicu, in su Cussìgiu de Amministratzione de s'Ateneu, in su Comitadu Isportivu Universitàriu (CUS), in sos Cussìgios de Facultade e in sos Cussìgios de sos Cursos de Istùdiu.
Sas mancàntzias istruturales e mescamente culturales de sas universidades sardas tzèrriant cun urgèntzia sos istudiantes a formulare propostas chi siant sinèrgicas cun sos bisòngios de su territòriu e de sa Sardigna intrea.
Pro custu motivu s'Assotziu Su Majolu sustenet sa candidadura de su comitadu Scida a sas eletziones de su 2 e 3 de Abrile.

Vota Scida
http://scida.altervista.org/votascida-po-suniversidadi-sarda/



ITA

Il 2 e il 3 di Aprile nell'Università degli Studi di cagliari ci saranno le elezioni per il rinnovo dei rappresentanti degli studenti nel Senato Accademico, nel Consiglio di Amministrazione dell'Ateneo, nel Comitato Universitario Sportivo, nei Consigli di Facoltà e nei Consigli dei Corsi di Studio.
Le carenze strutturali e soprattutto culturali che accusano le università della Sardegna richiamano gli studenti a formulare proposte che si trovino in sinergia con il territorio circostante e con tutta la Sardegna.
Per questa ragione l'Associazione Su Majolu appoggia la candidatura del comitato Scida per le elezioni del 2 e 3 Aprile.

Vota Scida
http://scida.altervista.org/votascida-po-suniversidadi-sarda/



Assòtziu Su Majolu


Agiuda·nos

Powered by Blogger.

Atividades coladas








FB in Sardu

Ischida

Artìculos apretziados